מופעי רקדנים

מיטב הרקדנים משלל הסגנונות – אצלינו!

בשנים האחרונות, אירועים הופכים להיות יותר ויותר מושקעים. בעלי האירוע מחפשים אטרקציות וריגושים שהאורחים טרם ראו. אחת האטרקציות אשר הפכה בשנים האחרונות לפופולרית, הינה מופעי רקדנים.
רקדנים מקצועיים מספקים מופע ייחודי עוצר נשימה המכניס אווירה מיוחדת לאירוע . מופע רקדניות מושך את תשומת הלב של אורחי האירוע וסוחף אותם אל הרחבה.

מגוון מופעי רקדנים מקצועיים לבחירתכם

  • בניית נאמברים מקוריים העונים למטרות האירוע : הפקה, כראוגרפיה והתאמת תלבושות
  • מופע / סדנה ברייקדאנס
  • מופע / סדנה קפוארה
  • מופע רקדניות במגוון קונספטים: מופעי ריקוד בקצב ברזילאים, מופעי ריקוד בקונספט לאס וגאס, מופעי ריקודי בטן אותנטיים, שנות ה60, שנות ה80 ועוד..
  • כל המופעים הינם בכריאוגרפיה מקורית של חברתנו ולבוש מרהיב לפי נושא הריקוד.

רקדני פרי-סטייל לאירועים

 

רקדנים סמויים

מיצגים אמנותיים

המיצגים האומנותיים שלנו מתחילים בפיצוח הרעיון הקריאטיבי ומוגשים בגימוש גבוה ומדוקדק.

מיצגים אומנותיים

מייצגים אמנותיים הינו תחום חדש יחסית המתפתח במהירות בשנים האחרונות. מדובר באמנות רב תחומית אשר מושכת את תשומת לבם של האורחים ולא מותריה אותם אדישים.
בשנים האחרונות, חדר התחום של מייצגים אמנותיים גם לעולם האירועים. היום הטרנד החם בחתונות ואירועים הינו מייצגים אמנותיים שבהם מופיעים בד”כ רקדנים ושחקנים הלבושים בתלבושות ססגוניות ותפקידם הוא להעניק לקהל המוזמנים חוויה יוצאת דופן אשר מוסיפה הרבה צבע וססגוניות לאירוע.

כל פתרונות המיצג – במקום אחד

חברתנו היא אחת החברות הבולטות בתחום המתמחה בשרות מייצגים אמנותיים, אותם ניתן לשלב באירועים סטנדרטיים, אירועי קונספט או בקבלות פנים המותאמות אישית.
הרקדנים המשתתפים במייצגים האמנותיים מופיעים על במות גדולות וסוחפים את קהל האורחים לרחבת הריקודים.

אביזרים, מגוון סגנונות ו.. רעיונות

בפגישה מקדימה נדע להתאים עבורכם את מיצגים, מתוך המגוון רחב של אביזרים, קונספטים ורמות תפעול. צוות המיצגים מגיע עם צוות תפעול לאירוע ועובד בתיאום מדויק עם גורמי האירוע, כדי לוודא שהשירות יסופק ברמה הגבוהה ביותר.