אנו יודעים כי ילדים זקוקים לאתגר ולחוויה. צוות התוכן שלנו מומחה בתפירת אירועי חוויה לילדים בכל פורמט , תוך שימוש בידע מתחום הלמידה וההפעלה החוויתית. הכירו את אירועי הנושא שלנו לילדים.

שעשועון גלגל המזל

שעשועון גלגל המזל מזמין את אורחי האירוע לנסות את מזלם בסיבוב גלגל המזל. על הגלגל 4 אפשרויות: משימה / הפתעה / חידה / סיבוב נוסף. מבנה השעשועון: המנחה יחלק את אורחי האירוע למספר קבוצות. כל קבוצה תשלח נציגים לסובב את

Read More

מופע – מעיין הליצנית

מעיין הליצנית הוא מופע משמעשע מאת מעיין פורטר - הליצנית של המדינה. פורטר השתתפה בתוכניות" הישרדות איי הפנינה" ו"הישרדות VIP". ידועה באופייה הנעים, בחמימות הלב ובאהבה לילדים. פורטר בעלת תואר לחינוך מיוחד, ובעלת שנים רבות של הפעלות לילדים בכל הגילאים.

Read More

הישרדות KIDS

משחק הישרדות לילדים הינו משחק קצבי ואנרגטי משך המשחק: 90 דקות. כולל מנחה ומפעיל. מבנה המשחק: הילדים מחולקים לקבוצות. כל קבוצה תתמודד ב-4 תחנות משחק במשימות אתגרי הישרדות שונות - העברת מים , מסלול מכשולים אתגרי, קפיצת שקים, משימת שיווי

Read More

 
 

השירותים שלנו

אן איי הפקות מספקת שירותי ייעוץ, תכנון, כתיבה, בנייה והתאמת תוכן חוויתי, שעשועונים לכל סוגי האירועים, בניית משחקי גיבוש בהתאמה אישית, פתרונות תכנות וטכנולוגיה חוויתיים.

  [elementor-template id="4954"]
 

השאירו פרטים, ואנחנו נדאג להגשים את החלום שלכם:

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון (חובה)

תוכן ההודעה

 

נשמח לשמוע מכם!